1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> خر کیف!
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

آخ جوون!

به سلامتی تونستم راضیش کنم شنبه شب بیدار بمونه تا بزنگم بحرفیم...هر چند من ترجیح میدادم خودم بزنگم ولی خوب...گفت خودش میزنگه!بعد ازم پرسید قضیه شنبه چیه؟گفتم هیچی میخوام بهت حال بدم همین!خوب راستشو بخواین خودمم نمیدونم اصلن بهش بگم که چقد دوستش دارم خوشحال میشه یا نه؟اصلن براش مهمه؟فک نکنم!حالا من بهش میگم هر چی که شد دیگه!مهم اینه که بدونه یه دیوونه اینجا هست که یه عالمه دوستش داره...های های های!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 15 آذر 1392برچسب:,ساعت 11:45 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت